Powered by Blogger.
RSS

Kerja..kerja..kerja

(Peneman di sekolah)

Assalamualaikum

Kelmarin lewat, semalam pun lewat, hari ni juga sama....Sekarang ni,tiap-tiap hari balik lewat dari sekolah...Mak ai, besar sangat ke jawatan aku kat sekolah tu? Hehehe, taklah...aku ni sekadar guru biasa jer, bukannya jadi guru besar lagi... Hinggakan cikgu yang menumpang aku balik boleh tersengguk-sengguk di perpustakaan....punyalah lama menunggu...kesian pulak aku tengok tapi dah adat menumpang memang kena menunggulah yer...

Apa yang aku buat kat sekolah tu sampai sibuk sangat?Hmmm....kalau boleh aku rasa tak nak balik dari sekolah tu...punyalah banyak kerja yang perlu dibereskan....Nak tau apa kerja yang mengganggu fikiran ni? Sampaikan malam pun termimpi-mimpi..Nanti cerita kemudianlah yer...

Semalam tak lena tidur sebab tercari-cari pendrive entah mana letaknya....Bangun pagi rasa tak sabar nak ke sekolah sebab nak cari. Alih-alih, elok jer duduk kat komputer yang aku guna semalam..Alhamdulillah

Cepatlah Jumaat datang....tak sabar rasanya nak menghirup udara nyaman nun di sana pulak. Esok dah Khamis, lusa Jumaat...yey....bolehlah menghabiskan masa bersama My Luv Ja..

Semoga Jumaat cepat datang.... :)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Unknown said...

orang keratong dah follow

Ummu Iman_Irfan said...

sapekah org keratOng itu..??

Post a Comment